brak sliny

Rozpoznanie, leczenie, zabiegi-operacje chirurgiczne, transplantologia, korekcji nosa i piersi, liposukcja i lifting. leczenie żylaków nóg
olucha0943
Użytkownicy
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2015, o 13:42

brak sliny

Post autor: olucha0943 » 27 lis 2015, o 13:46

Wiatm od tygodnia mam problem mam bardzo sucho w jamie.ustanej i brak sliny nie dawno wyszlam ze szpitala te objawy zaczely sie.juz w szpitalu mowilam o tym lekarzowi ale twierdzil ze jest wszystko ok pije na prawde bardzo duzo wody dziennie.i przez noc w szpitalu bylam poniewaz bardzo bolala mnie glowa mialam robiony rezonanas , tomografie i eeg i nic.nie wyszlo tylko ze mam nerwice lękową i depresje dostalam na to leki ale za nim je zaczelam brac wlasnie.juz.sie.to zaczelo dawali mi tam caly czas proszki takie jak ketonal i paracetamol ale.niestety nadal mnie.bolala glowa jestem tez taka osoba ze.nie potrafie polykac tabletek i musze je gryzc mialam robine inhalacje bo mialam taki kaszel suchy duzo czytam o tym w internecie i po prostu moja psychika przy tym wysiada .Strasznie stresowalam sie.przed tym rezonansem poniewaz boje.sie przebywac w malych pomieszczeniach dostalam 2 tabletki jakis lekow na uspokojenie a dzien wczesniej tez dostalam jedna i czytalm o tym lekarstwie i tak jest ze mg.byc wlasnie takie tkutki ze bd.miala suchosc w jamie ustanej ale podawali mi w poniedzialek i w niedziele tyle co ja pije w dzien i noc to juz bym dawno to wypulkala z zołądka wiec juz nie wiem na prawde od czego to moze.byc a sie strasznie boje czy moglby ktos doradzic albo chociaz napisac ze przejdzie to albo cos jakies dobre leki na to , to jest strasznie męczące bo i apetytu przy tym nie mam .

Meneus

Re: brak sliny

Post autor: Meneus » 27 lis 2015, o 19:17

Przyczyn suchości jest wiele i tak, na pewno leki właśnie przeciwdepresyjne i taki objaw może się utrzymywać jakiś czas. Inną przyczyną jest stres a z tego co czytam, to u pani jest znaczny. Również zmiany hormonalne. Przyczyną pani suchości nie jest żadna choroba. Mam nadzieję, że pani nie oddycha tylko przez usta ale też nosem. pozostaje spożywać więcej płynów, mniej używek w tym herbaty, która też wysusza śluzówkę. A może ma pani problemy reumatyczne?

olucha0943
Użytkownicy
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2015, o 13:42

Re: brak sliny

Post autor: olucha0943 » 28 lis 2015, o 09:41

Nie mam problemow wlasnie z reumatyzmem moim podstawowym problem sa nerwy ale zeby one doprowadzily do czegos takiego jak brak sliny ? Nie wiem juz sama pije bardzo duzo wody w dzien potrafie wypic 3l wody ale to nie pomoga zanim zaczelam brac leki na.depresje to juz to sie zaczelo wiec juz sama.nie wiem a strasznie sie boje bo ile to moze trwac a to jest strasznie meczące oddym nosem buzią nie .

dimedicus

Re: brak sliny

Post autor: dimedicus » 28 lis 2015, o 10:30

Niestety stres leki antydepresyjne często wbrew pozorom ma wpływ na wiele zachowań organizmu.Proszę zakupić w aptece tabletki do ssania z propolisem czy na bazie miodu,dobre efekty daje picie siemienia lnianego.Wietrzyć też pomieszczenia i nawilżać

olucha0943
Użytkownicy
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2015, o 13:42

Re: brak sliny

Post autor: olucha0943 » 28 lis 2015, o 10:36

Boje sie ze ze to moze mi nie.przejsc mam 16 lat i to jest naprawde męczące bo i mam problem z przelykaniem czego kolwiek :( czuje tez jakbym cos miala w krtani ale wiekszosc.mowi mi ze to sa nerwy ale ja jakos juz.sama nie wiem czy naprawde nerwy mg doprowadzic do czegos.takiego ?

olucha0943
Użytkownicy
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2015, o 13:42

Re: brak sliny

Post autor: olucha0943 » 28 lis 2015, o 10:45

A leki antydepresyjne zaczelam brac juz.jak mialam te objawy suchosci w jamie ustanej i brak sliny

Meneus

Re: brak sliny

Post autor: Meneus » 29 lis 2015, o 17:14

Przyczyną jak zaznaczyłem mogą być też zmiany hormonalne.Przyczyn jest wiele i bez badań trudno ocenić.Proszę zastosować podane wyżej propozycje albo podejść do swojego lekarza.

fufulka

Re: brak sliny

Post autor: fufulka » 29 lis 2015, o 20:37

Suchość w jamie ustnej może wystąpić przy stosowaniu leków p/depresyjnych, p/lękowych, uspokajających.
Najlepszym wyjściem będzie zastosowanie środków nawilżających jamę ustną, wytwarzających sztuczną ślinę.
Dostępne są różne leki w aptece. Proszę zapytać.
Na pewno jest coś bez recepty.
Pozdrawiam serdecznie.

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post