Grażyna Billewicz
Brygida Zioło
Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych. Składa się z obrazków, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka. Uwzględnia spółgłoski wargowe, wargowo-zębowe, przedniojęzykowo-zębowe, przedniojęzykowo-dziąsłowe, środkowojęzykowe, tylnojęzykowe oraz samogłoski podstawowe + ą, ę. Do kwestionariusza dołączona jest karta badania mowy, której kolejność zapisu głosek jest zgodna z kolejnością pojawiających się wyrazów.
ISBN: 978-83-7850-923-3
Wydanie siódme, Kraków 2015, Format A5, Objętość 124 strony, Oprawa miękka, klejona, folia matowa
Kwestionariusz badania mowy
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
-
Badania przesiewowe do wykrywania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci
autor: Asystentka » » w Wydawnictwa medyczne - 0 Odpowiedzi
- 1354 Odsłony
-
Ostatni post autor: Asystentka
-