Czy świecowanie uszu bezpieczne?

Leczeniem chorób ucha, nosa, krtani, gardła, narządów głowy i szyi.
schuler
Użytkownicy
Posty: 2
Rejestracja: 8 kwie 2016, o 09:36

Czy świecowanie uszu bezpieczne?

Post autor: schuler »

Tak jak w temacie , chciałbym się dowiedzieć czy świecowanie jest bezpieczne, czytałem o tym i znalazłem tylko materiały polecające tą metodę ale negatywów żadnych nie znalazłem. Jedyne co wiem to ze po użyciu tych świec nie należy przez dzień wychodzić z domu bo można łatwo zachorować. Używał może ktoś tej metody i podzieli się doświadczeniem.

pozdrawiam i czekam na odpowiedz
carboczar

Re: Czy świecowanie uszu bezpieczne?

Post autor: carboczar »

Konchowanie,tym bardziej zajmuje się medycyna naturalna,nie mam doświadczenia w tych sprawach a ze słyszenia się nie wypowiadam,może ktoś z forowiczów wykonywał i się odezwie.Jest bardziej metodą relaksującą i pomagającą nie tylko w oczyszczaniu ucha. Jednak musi być przeprowadzona przez osobę znającą się na tych sprawach.Spotkałem się już z przypadkami nieprawidłowego przeprowadzonego konchowania,gdzie powstawały uczulenia i odwrotnego skutku od zamierzonego,wymagającego interwencji laryngologa
Psycholina
Doradca
Doradca
Posty: 96
Rejestracja: 11 gru 2015, o 19:08

Re: Czy świecowanie uszu bezpieczne?

Post autor: Psycholina »

Szczerze powiedziawszy to coś kiedyś czytałam o tej metodzie,ale nie wiele wiem.Ja bym się na cos takiego chyba,a raczej nigdy nie zdecydowała,bo nie jestem przekonana co do tej metody(oczywiście to tylko moje zdanie). Może poszperaj w necie może znajdziesz opinie na ten temat.