Problem z penisem

Choroby układu moczowo-płciowego, zaburzenia i potrzeby seksualne.
Przemo97
Użytkownicy
Posty: 3
Rejestracja: 3 maja 2016, o 11:03

Problem z penisem

Post autor: Przemo97 »

Witam od pewnego czasu borykam się z problemem mojego penisa. Na początku chciałabym dodać że pół roku temu tego problemu nie było, lecz "obrzęk" zaczął być co raz bardziej uciazliwy, ponieważ podczas zsuwania napletka towarzyszy bol. Czy ktoś mógłby powiedzieć co mi dolega ? Czy to jest stulejka? Poniżej dołączam zdjęcia , pozdrawiam
dimedicus

Re: Problem z penisem

Post autor: dimedicus »

Zdjęcia usunięto już niepotrzebne
Niestety,ale mamy tu stulejkę,bez plastyki napletka się nie obejdzie.
Przemo97
Użytkownicy
Posty: 3
Rejestracja: 3 maja 2016, o 11:03

Re: Problem z penisem

Post autor: Przemo97 »

Jeśli chciałbym to leczyć na kasę chorych to +/- ile bym musiał czekać ? Czy lepiej wykonać to prywatnie? Jestem studentem i jeśli chodzi o pieniądze to się nie przelewa. Czy może się coś stać jeśli odrocze plastykę na przyszły rok ? Czy może być gorzej ?
dimedicus

Re: Problem z penisem

Post autor: dimedicus »

Przemo97 pisze:Jeśli chciałbym to leczyć na kasę chorych to +/- ile bym musiał czekać ?
to zależy od szpitala,w każdym czas oczekiwania jest inny.
Przemo97 pisze:Czy może się coś stać jeśli odrocze plastykę na przyszły rok ? Czy może być gorzej ?
to zależy od stanu odczuciowego na ile utrudnia to życie,jeśli zmiana jest postępująca,to trzeba przyspieszyć zabieg.
Na dziś proponuje stosować moczenie w ciepłej wodzie z mydlinami z mydła szarego ( 5-10 minut) i ćwiczenie zsuwania napletka i tak kilka razy dziennie a następnie po osuszeniu stosować maść Diprolene czy Diprosone
Przemo97
Użytkownicy
Posty: 3
Rejestracja: 3 maja 2016, o 11:03

Re: Problem z penisem

Post autor: Przemo97 »

Czy poprzez te zalecenia jest możliwość że ten "obrzęk" zejdzie i nie będzie konieczna plastyka?
dimedicus

Re: Problem z penisem

Post autor: dimedicus »