Zmiany skórne przy stosowaniu plastrów antykoncepcyjnych

Choroby skóry, włosów, paznokci, nowotwory (czerniak złośliwy, rumień guzowaty)
Chorób, przenoszone drogą płciową,HIV
agnieszka500
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 41
Rejestracja: 4 mar 2016, o 07:28

Zmiany skórne przy stosowaniu plastrów antykoncepcyjnych

Post autor: agnieszka500 »

używam plastry Nicorette Invisipatch 25 mg/16 h i coś mi się zrobiło na miejscu przyklejanego plastra
Załączniki
kopia1.jpg
kopia1.jpg (248.23 KiB) Przejrzano 1135 razy
kopia2.jpg
kopia2.jpg (217.13 KiB) Przejrzano 1135 razy
dimedicus

Re: Zmiany skórne przy stosowaniu plastrów antykoncepcyjnych

Post autor: dimedicus »

Skutek uboczny;podrażnienie,świąd,również opuchlizna
agnieszka500
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 41
Rejestracja: 4 mar 2016, o 07:28

Re: Zmiany skórne przy stosowaniu plastrów antykoncepcyjnych

Post autor: agnieszka500 »

świądu nie ma,opuchlizna bardzo lekka,ale czy mogę dalej stosować plastry?
Meneus

Re: Zmiany skórne przy stosowaniu plastrów antykoncepcyjnych

Post autor: Meneus »

Można,objawy są przejściowe.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post