Mozaika to pomoc dydaktyczna, która doskonale sprawdza się zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej w przedszkolach i szkołach oraz na zajęciach terapeutycznych. Służy rozwijaniu zainteresowań i twórczości dziecka, ale można ją też zastosować przy diagnozowaniu jego uzdolnień.
Ćwiczenia z MOZAIKĄ są szczególnie wskazane dla dzieci dyslektycznych ze słabą analizą wzrokową i orientacją przestrzenną oraz dla dysgrafików. Ponieważ wymagają koncentracji uwagi przez pewien czas, stanowią korzystną formę terpii dzieci nadpobudliwych.
Zabawa klockami MOZAIKI daje możliwość dokonywania operacji myślowych, począwszy od prostego postrzegania na konkretach, poprzez porównywanie, wykrywanie różnic i podobieństw w wielkości, ilości i stosunkach przestrzennych, kończąc na łączeniu w grupy i klasyfikowaniu według pojęć ogólnych.
Podręcznik metodyczny, adresowany jest do nauczycieli, terapeutów, a także rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, zawiera propozycje zabaw gier i ćwiczeń z zastosowaniem MOZAIKI. Można je wykorzystać w przedstawionej formie lub wzbogacić i uzupełnić zgodnie z potrzebami. Ich opisy są przejrzyste: wyodrębniono w nich części, które ułatwiają znalezienie niezbędnych treści.
MOZAIKA. Podręcznik metodyczny. Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
-
Przewodnik metodyczny po wybranych zabiegach fizykalnych
autor: admin. med. » 26 cze 2016, o 10:39 » w Wydawnictwa medyczne - 0 Odpowiedzi
- 1007 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin. med.
26 cze 2016, o 10:39
-
-
-
Chcę mówić - Pomoce do rehabilitacji afazji
autor: Asystentka » 3 maja 2017, o 08:33 » w Wydawnictwa medyczne - 0 Odpowiedzi
- 836 Odsłony
-
Ostatni post autor: Asystentka
3 maja 2017, o 08:33
-