Reklama jest irytująca, ale skuteczna

Smutne i śmieszne działania,propozycje zmian w służbie zdrowia
Asystentka

Reklama jest irytująca, ale skuteczna

Post autor: Asystentka »

Ponad 66 proc. ankietowanych w sprawie reklamy farmaceutycznej uznało, że reklama większości farmaceutyków jest irytująca. Najczęstszym źródłem informacji o takiej reklamie jest telewizja.

Na stronie ankietka.pl zamieszczono kwestionariusz dotyczący reklamy farmaceutycznej. Autor ankiety pyta internautów m.in. jakie cechy mają znaczenie przy kupnie określonej marki farmaceutyku (atrakcyjna, promocja, reklama, opakowanie, polecenie lekarza lub farmaceuty czy opinia znajomych)?

W tym przypadku najwięcej ankietowanych wskazało na polecenie lekarza lub farmaceuty.

Z reklamą leków najczęściej ankietowani spotykają się w telewizji (90 procent).

Do tego, że reklama wpływa na decyzję dotyczącą zmiany marki dotychczas stosowanych farmaceutyków, przyznało się 13 proc. osób, a ponad połowa, że ten wpływ jest pośredni.

Ponad połowie zdarzało często lub bardzo często kupić zamiennik reklamowanego produktu oferowany przez farmaceutę w aptece.

Ponad 66 proc. ankietowanych uznało, że reklama większości farmaceutyków jest irytująca.

Według stanu na 26 kwietnia 2017, godz. 11:30, w ankiecie wzięło udział 30 osób.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post