Dziwne zmiany nastroju, brak opanowania emocji i myśli

Choroby obwodowego układu nerwowego i ośrodkowego układu nerwowego, Depresje i nerwice.
okti325
Użytkownicy
Posty: 5
Rejestracja: 4 lip 2018, o 23:55

Dziwne zmiany nastroju, brak opanowania emocji i myśli

Post autor: okti325 »

Ostatnio w moim życiu stała się dziwna sytuacja. Zacząłem nagle mieć znaczne obniżenia nastroju i dość duże problemy z koncentracją. I choć mogło to być przez sen i ogólne zmęczenie, ciągłą naukę. dodam, że jestem studentem Politechniki Wrocławskiej, od października zaczynam drugi rok akademicki. Nigdy wcześniej nie miałem takich huśtawek nastrojów. W rodzinie zawsze się układało i było dobrze, wiec tym bardziej sytuacja dziwi. Opiszę jak doszło do tych nagłych obniżek nastroju i stanów przygnębienia.