Izotek (izotretynoina) trądzik a skutki uboczne leczenia

Choroby skóry, włosów, paznokci, nowotwory (czerniak złośliwy, rumień guzowaty)
Chorób, przenoszone drogą płciową,HIV
rob999
Użytkownicy
Posty: 2
Rejestracja: 26 lip 2019, o 20:20

Izotek (izotretynoina) trądzik a skutki uboczne leczenia

Post autor: rob999 » 26 lip 2019, o 20:27

Witam,

Dermatolog przypisał mi lek na bazie izotretynoiny w małej dawce 10mg dziennie, po przeczytaniu wielu opinii w sieci o tym jak trądzik powraca stwierdziłem że lek ten nie jest wart efektów ubocznych na które trzeba się wystawić.

Niestety wziąłem już jedną tabletkę 10mg i mam pytanie czy powinienem obawiać się jakichkolwiek konsekwencji długo terminowych ? czy powinienem zgłosić się ponownie do lekarza ? wiem że to bardzo mała dawka ale wolę zapytać ;)

Leku nie będę kontynuować gdyż wolę pryszcze na twarzy i zdrowe ciało niż brak pryszczy i zniszczone ciało ;)

rob999
Użytkownicy
Posty: 2
Rejestracja: 26 lip 2019, o 20:20

Re: Izotek (izotretynoina) trądzik a skutki uboczne leczenia

Post autor: rob999 » 30 lip 2019, o 16:44

Byłem dzisiaj u innego dermatologa i powiedział że taka mała jednorazowa dawka nic nie zrobi <brawo>

<winko>

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post