Instrukcja życia w systemie...

Rozmowy o wszystkim nie związane z tematyką forum.
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 29,12-15

"Następnie opowiedział Jakub Racheli, że jest krewnym jej ojca i że jest synem Rebeki; wtedy ona pobiegła i opowiedziała to ojcu swemu" Czyli następnie opowiedział Jakub Racheli, że mają wspólnego przodka Teracha, ojca Abrahama i Nachora, który zrodził Betuela, ojca Labana i Rebeki z jednego rodu Sema (Rdz.11,10-29) Labana córką jest Rachela, a Rebeki synem jest Jakub. Wtedy Rachela pobiegła do domu ojca swego i opowiedziała to Labanowi ojcu swemu "A gdy Laban usłyszał o Jakubie, synu siostry swojej, wybiegł na jego spotkanie, uściskał go, ucałował i wprowadził do domu swego" Czyli a gdy Laban usłyszał od Racheli, córki swojej o Jakubie, synu Rebeki, siostry swojej z jednego rodu Sema, wybiegł Laban brat Rebeki na spotkanie Jakuba, syna Rebeki, uściskał Jakuba, ucałował i wprowadził do domu swego "Wtedy opowiedział Labanowi o wszystkim, co zaszło" Czyli wtedy opowiedział Jakub Labanowi o studni wody, okrutnej tradycji, z której odsunął wielki kamień węgielny znad otworu studni wody, okrutnej tradycji, najmowanych pasterzy trzód z Haranu, i napoił owce Labana, brata Rebeki matki swojej, za darmo bez zapłaty "I rzekł do niego Laban: Zaiste, tyś jest kością moją i ciałem moim" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Labana do Jakuba: Zaiste Jakub jest kością - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej Labana i ciałem - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie rodzaj informacji Labana, brata Rebeki, matki Jakuba z jednego rodu Sema (Rdz.11,29) "I zatrzymał się u niego przez cały miesiąc" Czyli i zatrzymał się Jakub u Labana przez cały miesiąc synodyczny "Potem rzekł Laban do Jakuba: Czy masz dlatego służyć mi za darmo, że jesteś krewnym moim ?" Czyli potem rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Labana do Jakuba: Czy masz dlatego służyć mi za darmo, że mamy wspólnego przodka Teracha i jesteśmy z jednego rodu Sema ? "Powiedz mi, jaka ma być zapłata twoja" Czyli Jakub ma powiedzieć Labanowi, jaka ma być zapłata Jakuba za wykonaną pracę (Rdz,29,12-15)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 29,16-20

"Laban zaś miał dwie córki: starszą, imieniem Lea, i młodszą, imieniem Rachela" Czyli Laban, brat Rebeki, matki Jakuba, natomiast miał dwie córki: starszą córkę o imieniu Lea - przyłączyć, i młodszą córkę o imieniu Rachela - owieczka "Lea miała bezbarwne oczy, Rachela zaś była urodziwa i piękna" Czyli Lea miała bez barwy - bez częstotliwości wibracji oczy - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie bez barwy rodzaj informacji w formie energetycznej. Rachela natomiast miała z barwą - częstotliwość wibracji oczy - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie z barwą rodzaj informacji w formie energetycznej. Rachela była urodziwa, bo miała barwne oczy i niezwykle piękne, harmonijne całokształty "Toteż Jakub pokochał Rachelę, więc rzekł: Będę ci służył siedem lat za Rachelę, twoją młodszą córkę" Czyli toteż Jakuba, uczucie, pragnienie i myśli przylgnęły do Racheli, bo miała barwne oczy i niezwykle piękne, harmonijne całokształty, więc rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Labana: Będę pracował dla ciebie siedem lat za Rachelę twoją młodszą córkę. Analogicznie do stwarzania przez Boga Wszechmogącego uniwersum w sześć dni, i siódmego dnia odpoczynku szabatowego - sobota dla zdrowia naszego, o którym pamiętał Jakub (Rdz.2,2-3) "Laban odpowiedział: Wolę ją dać tobie, niż dać ją innemu mężowi" Czyli Laban odpowiedział mową słów: Woli Rachelę dać Jakubowi, niż dać Rachelę innemu mężowi, który nie pracowałby siedem lat za darmo u Labana za Rachelę młodszą córkę Labana "Pozostań u mnie !" Czyli pozostać ma Jakub u Labana i pracować siedem lat za darmo dla Labana za Rachelę młodszą córkę Labana (Rdz.29,15) "Służył więc Jakub za Rachelę siedem lat, a wydawały mu się one jak kilka dni; tak bowiem bardzo ją kochał" Czyli pracował więc Jakub za Rachelę siedem lat, a wydawały mu się one jak kilka dni stworzenia uniwersum, i dzień odpoczynku szabatowego - sobota; tak bowiem bardzo Jakub, uczuciem, pragnienie i myślą przylgnął do Racheli (Rdz.29,16-20)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 29,21-26

"Wreszcie rzekł Jakub do Labana: Wyznaczony mi czas się skończył, daj mi córkę za żonę, chcę bowiem z nią obcować" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Labana: Wyznaczony mi czas siedmiu lat się skończył (Rdz.29,18), daj mi Rachelę twoją młodszą córkę, za żonę, chcę bowiem z Rachelą kontynuować akt rozradzania się "Wtedy zebrał Laban wszystkich mieszkańców tej miejscowości i wyprawił ucztę" Czyli wtedy zebrał Laban, ojciec Racheli wszystkich swoich krewnych z Paddan - Aram i wyprawił ucztę weselną "A gdy był wieczór, wziął córkę swoją Leę i przyprowadził ją do niego; a ten obcował z nią" Czyli a po zachodzie słońca, gdy nastał wieczór, wziął Laban swoją starszą córkę Leę i przyprowadził ją do Jakuba, a Jakub kontynuował z Leą akt rozradzanie się "Laban dał też córce swojej Lei jako służącą Zylpę, służącą swoją" Czyli Laban dał też córce swojej Lei jako służącą Lei, Zylpę służącą Labana "Nazajutrz rano okazało się, że była to Lea" Czyli nazajutrz rano po wschodzie słońca okazało się, że była to Lea, starsza córka Labana "Wtedy rzekł do Labana: Cóżeś mi to uczynił ? Czy nie za Rachelę ci służyłem ?" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik słów Jakuba do Labana: Cóżeś mi to uczynił ? Czy nie za Rachelę twoją młodszą córkę ci służyłem siedem lat ? (Rdz.29,20) "Dlaczego oszukałeś mnie ? " Czyli dlaczego Laban oszukał Jakuba ? "Odpowiedział Laban: Nie jest to u nas w zwyczaju, żeby wydawać za mąż młodszą przed starszą" Czyli odpowiedział Laban mową słów: Nie jest to u rodziny Labana z jednego rodu Sema w zwyczaju, żeby wydawać za mąż młodszą córkę Labana Rachelę przed starszą córką Labana Leą. Dlatego Laban oszukał Jakuba, bo w rodzinie Labana z jednego rodu Sema, był taki zwyczaj - źródło oszustwa. Biblia - źródło wiedzy, wiary i świadomości, instrukcją życia w systemie duchowo - informacyjnym. By nie czynić falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Tradycją, zwyczajem, negowaniem i manipulowaniem rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego. I nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu ( Rdz 29, 21- 26 )
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 29,27-31

"Spędź ten tydzień weselny, a dam ci tamtą w zamian za służbę, którą odbędziesz u mnie jeszcze przez drugie siedem lat" Czyli spędzić ma Jakub ten tydzień weselny, jak sześć dni stworzenia uniwersum przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia, sprawiedliwego, miłosiernego i litościwego, odpoczynku szabatowego - sobota dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3), a Laban da Jakubowi Rachelę w zamian za pracę, którą odbędzie u Labana, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości, jeszcze przez drugie siedem lat "Jakub postąpił tak i spędził cały tydzień weselny" Czyli Jakub postąpił tak, jak został stworzony cały tydzień przez Boga Wszechmogącego i spędził cały tydzień weselny stworzony przez Boga Wszechmogącego "Potem Laban dał mu za żonę córkę swoją Rachelę" Czyli potem gdy Jakub odbył pracę za Rachelę, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości przez drugie siedem lat, wtedy Laban dał Jakubowi za żonę młodszą córkę swoją Rachelę "Dał też Laban Racheli, córce swej, służącą swoją, jako jej służącą" Czyli dał też Laban po tygodniu weselnym Racheli córce swojej tylko Bilhę, służącą Labana, jako Racheli służącą "Potem obcował także z Rachelą, a kochał Rachelę bardziej niż Leę, i służył u niego jeszcze drugie siedem lat" Czyli potem akt rozradzania się kontynuował także Jakub z Rachelą, a uczuciem, pragnieniem i myślą przylgnął bardziej do Racheli niż do Lei, i pracował Jakub u Labana za Rachelę młodszą córkę Labana, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości jeszcze drugie siedem lat "A Pan widząc, że Lea była w niełasce, uczynił płodnym łono jej, Rachela zaś był niepłodna" Czyli a Wszechmogący Bóg, którego prawem jest miłość, sprawiedliwość, miłosierdzie, litość i dar łaski zbawienia w Jezusie Zbawicielu, w który objawione jest prawo Boga Wszechmogącego (1 Jan 4,7-21; Wyj.9,27; Pwt.32,4; 2Kron.12,6; Neh.9,33; Ps.11,7; 51,6; 92,16; 112,4; 116,5; Jan 4,2; Wyj.34,6; Pwt.4,31; Kron.39,9; Neh.9,17; 9,13; Ps.86,15; 145,8; Łuk.6,36; Efez.2,1-10)widząc że Lea nie miała daru łaski być kochaną, uczynił płodnym - wielokrotne poczęcie i rodzenie potomstwa łono jej - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie, rodzaj informacji w formie energetycznej, do poczęcia i rodzenia potomstwa jej, Rachela natomiast nie poczęła i nie urodziła potomstwa (Rdz.29,27-31)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Narodzenie i śmierć Jezusa Zbawiciela

Poczęcie i narodzenie Jezusa Zbawiciela było o tym samym czasie w roku świątynnym, 8 dnia 6 miesiąca według kalendarza lunarnego (Łuk 1,26, 36) Śmierć baranka paschalnego wskazywała na śmierć Jezusa Zbawiciela, w zastępstwie śmierci każdego z nas. Według kalendarza lunarnego w 1 miesiącu, czyli początkiem 1 miesiąca jest przełom połowy sierpnia i września (2Wj 12, 2) Baranek wzięty 10 dnia tego miesiąca i przechowywany do 14 tego miesiąca, i zabity o zmierzchu, czyli po zachodzie słońca jest 15 dniem, czyli według kalendarza rzymskiego jest to 29 dzień sierpnia po zachodzie (2Wj 12, 3-6: Mat. 26,17: Mar. 14,12: Łuk 22,7)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 29,32-35

"I poczęła Lea, i urodziła syna, i nazwała go Ruben, bo rzekła: Wejrzał Pan na niedolę moją, bo teraz mąż mój będzie mnie kochał" Czyli i rozpoczął się proces rozradzania się, i ukończony został proces rozradzania się, urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,31) i nazwała go Ruben, bo rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Wejrzał Wszechmogący na niedolę moją, bo teraz mąż mój będzie mnie kochał. Dlatego nazwała go Ruben, bo troskliwie wejrzał Bóg Wszechmogący, na niedolę bycia niekochaną "I znów poczęła, i urodziła syna, i rzekła: Usłyszał Pan, że byłam w niełasce, dlatego dał mi i tego; i nazwała go Symeon" Czyli i znów rozpoczął się proces rozradzania się, ukończony urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Usłyszał Wszechmogący, że byłam w niełasce, dlatego dał mi i tego: i nazwała go Symeon. Usłyszał Bóg Wszechmogący, że nie było daru łaski być kochaną, dlatego dał jej i tego syna - mężczyznę, potomka i nazwała go Symeon. Bo usłyszał Bóg Wszechmogący, że nie było daru łaski być kochaną "Potem poczęła znowu i urodziła syna, i rzekła: Teraz wreszcie mąż mój przywiąże się do mnie, bo urodziłam mu trzech synów. Dlatego nazwała go Lewi" Czyli potem znów rozpoczął się proces rozradzania się, ukończony urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego, i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Teraz wreszcie mąż mój przywiąże się do mnie, bo urodziłam mu trzech synów - mężczyzn, potomków danych od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,31) Dlatego nazwała go Lewi, bo teraz wreszcie przywiąże się do niekochanej i bez daru łaski bycia kochaną "I jeszcze raz poczęła, i urodziła syna, i rzekła: Ty razem będę sławić Pana. Dlatego nazwała go Juda" Czyli jeszcze raz rozpoczął się proces rozradzania się, ukończony urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego, i rzekła: Tym razem będę sławić Wszechmogącego. Dlatego nazwała go Juda, bo tym razem będzie sławiony Bóg Wszechmogący. Bo troskliwie wejrzał na niedolę bycia niekochanym, usłyszał, że nie było daru łaski być kochanym, i by teraz wreszcie przywiązał się do niekochanej, bez daru łaski bycia kochanym. Analogicznie do daru łaski zbawienia w Jezusie Zbawicielu danej od Boga Wszechmogącego (Efez.2,4-10) "Potem przestała rodzić" Czyli potem przestały odbywać się procesy rozradzania się, ukończone urodzeniem potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,32-35)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 30,1-4

"Rachela zaś, widząc, że nie urodziła Jakubowi dzieci, zazdrościła swej siostrze i rzekła do Jakuba: Spraw, abym miała dzieci, bo jeśli nie, to wypadnie mi umrzeć" Czyli Rachela natomiast widząc, że nie urodziła Jakubowi dzieci, bo była kochana i miała dar bycia kochaną, zazdrościła swej siostrze Lei, która była niekochana i nie miała daru bycia kochaną. Dlatego urodziła Jakubowi dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,31-35), by Lea była kochana i Jakub przywiązał się do Lei, i rzekła Rachela do Jakuba: Spraw, abym miała dzieci, bo jeśli nie, to wypadnie mi umrzeć. Bo Jakub to sprawił, że Rachela nie miała dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego, bo bardziej kochał Rachelę niż Leę (Rdz.29,30) Bo jeśli Rachela nie będzie miała dzieci, potomków danych od Boga Wszechmogącego, to Racheli wypadnie umrzeć za sprawą Jakuba "Jakub rozgniewał się na Rachelę i rzekł: Czy ja jestem Bogiem, który odmówił ci potomstwa ?" Czyli Jakub rozgniewał się na Rachelę i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Racheli: Czy ja jestem Bogiem, który odmówił ci potomstwa ? Jak Jakub byłby Bogiem, który jest prawem miłości, sprawiedliwości, miłosierdzia i litości (1Jan 4,7-21) to Lea była by kochaną, miałaby dar łaski bycia kochaną, i by Jakub przywiązał się do Lei. A Rachela by urodziła Jakubowi dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego. I by nie zamknął łona Racheli, aby Jakub pokochał i przywiązał się do Lei. Dlatego uczynił płodnym łono Lei, a Rachela była niepłodna, bo Jakub bardziej kochał Rachelę niż Leę (Rdz.29,30-31) "A ona rzekła: Oto niewolnica moja Bilha, obcuj z nią że będzie mogła porodzić na kolanach moich, abym i ja miała z niej dzieci" Czyli a Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba: Oto niewolnica Racheli Bilha, z którą Jakub ma rozpocząć akt rozradzania się że będzie mogła niewolnica i służąca Racheli porodzić dzieci - potomków z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli, na kolanach Racheli, aby miała Rachela ze swej niewolnicy i służącej dzieci - potomków z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli "I dała mu Bilhę, służącą swoją, za żonę, i Jakub obcował z nią" Czyli i dała Rachela Jakubowi mężowi swemu, Bilhę służącą i niewolnicę swoją za żonę, i Jakub rozpoczął akt rozradzania się z Bilhą, służącą i niewolnicą Racheli, by Rachela miała dzieci - potomków z Bilhy, służącej i niewolnicy swej (Rdz.30,1-4)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 30,5-11

"I poczęła Bilha, i urodziła Jakubowi syna" Czyli i rozpoczął się proces rozradzania się i ukończony został proces rozradzania się, i urodziła Bilha, niewolnica i służąca Racheli syna - potomka z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli "A Rachela rzekła: Oddał mi Bóg sprawiedliwość i wysłuchał głosu mego, i dał mi syna; dlatego nazwała go Dan" Czyli a Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Oddal Racheli Bóg sprawiedliwość, bo była kochana i miała dar bycia kochaną, a wysłuchał głosu Racheli Jakub i obcował z Bilhą, niewolnicą i służącą Racheli. I poczęła Bilha i urodziła Jakubowi syna - potomka z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli; dlatego nazwała go Dan, bo oddał Racheli Bóg Wszechmogący sprawiedliwość, a wysłuchał głosu Racheli Jakub "A Bilha, służąca, poczęła ponownie i urodziła Jakubowi drugiego syna" Czyli a u Bilhy, służącej i niewolnicy Racheli ponownie rozpoczął się proces rozradzania się i ukończony został proces rozradzania się ponownym urodzeniem Jakubowi drugiego syna - potomka z Bilhy, służącej i niewolnicy Racheli "Rachela zaś rzekła: Nadludzkie boje stoczyłam z siostrą moją i zwyciężyłam; i nazwała go Naftali" Czyli Rachela natomiast rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Nadludzkie boje, bo ze sprawiedliwością Boga Wszechmogącego stoczyła Rachela z siostrą swoją Leą, i zwyciężyła Lea, bo urodziła Jakubowi - potomków danych od Boga Wszechmogącego i nazwał potomka z Bilhy, służącej i niewolnicy swej Naftali, bo nadludzkie boje ze sprawiedliwością Boga Wszechmogącego stoczyła Rachela z siostrą swoją Leą "A Lea widząc, że przestała rodzić, wzięła Zylpę, służącą swoją, i dała ją Jakubowi za żonę " Czyli a Lea widząc, że przestała rodzić Jakubowi dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego, wzięła Zylpę, służącą swoją i dała ją Jakubowi za żonę "Zylpa zaś, służąca Lei, urodziła Jakubowi syna" Czyli Zylpa natomiast służąca Lei, urodziła Jakubowi syna - potomka z Zylpy, służącej Lei "I rzekła Lea: Na pomyślność ! I nazwała go Gad" Czyli i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Na pomyślność ! I dlatego nazwała syna - potomka z Zylpy, służącej swej, Gad, bo według myśli Lei (Rdz.30,5-11)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 30,12-14

"Służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi drugiego syna" Czyli służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi drugiego syna - potomka z Zylpy służącej Lei "A Lea rzekła: Na moje szczęście, bo kobiety będą mnie nazywać szczęśliwą; i nazwała go Aszer" Czyli a Lea rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Na moje szczęście, bo według myśli Lei, kobiety będą mnie nazywać szczęśliwą, bo służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi drugiego syna - potomka z Zylpy, służącej Lei, i nazwała go Aszer, bo według myśli Lei, kobiety będą mnie nazywać szczęśliwą. "A Ruben wyszedł podczas żniw pszenicy i znalazł na polu pokrzyki, i przyniósł je Lei, matce swej" Czyli a Ruben- funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej, nazwany według mowy słów Lei, bo troskliwie wejrzał Bóg Wszechmogący na niedolę Lei, bycia niekochaną (Rdz.29,32) Wyszedł podczas żniw pszenicy - ukształtowane nasienie - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej i znalazł na polu - otwarta przestrzeń z rodzajem informacji, dla rodzajów informacji, posianego i zebranego nasienia pszenicy - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, i znalazł na polu - otwarta przestrzeń - rodzaj informacji, dla nasienia pszenicy i pokrzyków - ukształtowany rodzaj informacji z owocem - produkt rodzaju informacji, i z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, i przyniósł je Lei matce swej - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej, do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego "Wtedy Rachela rzekła do Lei: Daj mi, proszę, pokrzyków syna twego !" Czyli wtedy Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja- nośnik mowy słów do Lei: Daj mi, proszę, pokrzyków - ukształtowany rodzaj informacji z owocem - produkt rodzaju informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, syna Lei, poczętego i urodzonego, funkcjonalnie ukształtowanego zewnętrznie i wewnętrznie rodzaju informacji, mężczyzny - potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.30,12-14)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 204
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 30,15-16

"A ona jej odpowiedziała: Czy mało ci tego żeś mi zabrała męża ? Chcesz zabrać też pokrzyki syna mego ?" Czyli a Lea Racheli odpowiedziała mową słów: Czy mało jest ci tego żeś mi zabrała męża - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej do kontynuacji aktu rozradzania się i rozpoczęcia procesu oddziaływań informacyjnych, nasienia męża - informacja o całości funkcjonalnie ukształtowanego zewnętrznie i wewnętrznie rodzaju informacji. I żony - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego. Chcesz zabrać też pokrzyki - ukształtowany rodzaj informacji w formie energetycznej, z owocem - produkt rodzaju informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji, syna mego - poczęty i urodzony z nasienia męża - informacja o całości rodzaju informacji, i żony - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego "Wtedy Rachela rzekła: Niechaj więc śpi z tobą tej nocy za pokrzyki syna twego" Czyli wtedy Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Lei: Niechaj więc razem śpią mąż z żoną, aby razem kontynuować proces rozradzania się tej nocy, podczas żniw nasienia pszenicy i znalezionych pokrzyków syna twego - poczęty i urodzony z nasienia męża, i żony do poczęcia i urodzenia syna twego - potomka danego od Boga Wszechmogącego "A gdy wracał Jakub z pola wieczorem, Lea wyszła na jego spotkanie i rzekła: Przyjdź do mnie, bo nabyłam cię sobie za pokrzyki syna mego; i spał z nią tej nocy" Czyli a gdy wracał Jakub z pola - rodzaj informacji w formie energetycznej dla nasienia pszenicy i pokrzyków, wieczorem po zachodzie słońca, Lea żona jego wyszła na spotkanie Jakuba męża swego i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei do Jakuba: Przyjdź do mnie, bo nabyła sobie męża swego do spania razem z żoną za pokrzyki - rodzaj informacji z owocem i nasieniem, syna mego - poczęty z nasienia męża i żony - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego. I spali razem mąż z żoną, aby razem kontynuować proces rozradzania się tej nocy, podczas żniw nasienia pszenicy i znalezionych na polu pokrzyków (Rdz.30,15-16)
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post