Instrukcja życia w systemie...

Rozmowy o wszystkim nie związane z tematyką forum.
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 35,25-29

"Synowie Bilhy, służącej Racheli: Dan (nazwała go Rachela, bo oddał Racheli Bóg Wszechmogący sprawiedliwość, a słuchał głosu Racheli Jakub, i Naftali, bo nadludzkie boje, ze sprawiedliwością Boga Wszechmogącego stoczyła Rachela z Leą siostrą swoją)" (Rdz 30,6-8) "Synowie Zylpy, służącej Lei: Gad (nazwała go Lea, bo na pomyślność i Aszer, bo na szczęście (Rdz 30,11-13) To są synowie Jakuba, (których urodziły żony i nałożnice Jakuba w Paddan - Aram, miasto potomków Nachora, brata Abrahama, i w okolicy Betlejem )" (Rdz 35,16-18)" Potem przyszedł Jakub do Izaaka, ojca swego, do dąbrowy Mamre, do miasta Arba, to jest Hebronu (Rdz 14,13; 23,19), gdzie mieszkał Abraham jako gość (tam urodził się Izaak, Rdz 18,1)" "A Izaak miał sto osiemdziesiąt lat" Czyli a Izaak - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji, z którym się odbywały oddziaływania informacyjne ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji przez sto osiemdziesiąt lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego "Potem Izaak opadł z sił i umarł, i został przyłączony do przodków swoich, sędziwy i syty dni. A pochowali go synowie jego Ezaw i Jakub" Czyli potem Izaak opadł z sił i umarł, bo zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) W systemie duchowo - informacyjnej całości, uczynił falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, Izaaka - funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji ze wszechinformacją. A falowe zakłócenia w systemie duchowo - informacyjnej całości, stały się przyczyną ustawania cyklicznych oddziaływań informacyjnych, Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji z wszechinformacją. W systemie duchowo - informacyjnym, trwające falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji ze wszechinformacją, stały się przyczyną destrukcji Izaaka. I umarł Izaak, bo została zakończona długa destrukcja Izaaka przez sto osiemdziesiąt lat lunarnych, i został przyłączony do przodków swoich z rodu Sema,w sędziwej starości, w którym w obfitości wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący. A pochowali Izaaka synowie jego Ezaw i Jakub w jaskinia na polu Machpela, na wschód od dąbrowy Mamre, w ziemi kananejskiej, którą wraz z polem nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty (Rdz 23) Tam pochowano Abrahama, Sarę żonę jego, Izaaka, i Rachelę żonę jego (Rdz 35,25-29)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 36,1-5

"Oto dzieje rodu Ezawa, czyli Edomu" Oto dzieje rodu synów Ezawa, czyli Edomu - czerwony, jak góry Seir, na pogórzu których zamieszkał (Rdz 36,8) "Ezaw pojął żony spośród córek kananejskich: Adę, córkę Elona, Chetyty, i Ohalibamę, córkę Any, syna Sybeona, Chiwwity" Czyli Ezaw, syn Izaaka potomka Abrahama, syn Teracha z jednego rodu Sema (Rdz 11), pojął za żony spośród córek kananejskich, przeklętego potomka Kanaana, syna Chama: Adę, córkę Elona z plemienia Chetyty, syna Kanaana przeklętego potomka Chama, z jednego rodu Chama (Rdz 10,15), Oholibamę, córkę Any, syna Sybeona z plemienia Chiwwity, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama (Rdz 9,25), z jednego rodu Chama (Rdz 10,17) "I Basamętę, córkę Ismaela, siostrę Nebajota" Czyli i Ezaw pojął za żonę Basemetę, córkę Ismaela, siostrę, Nebajota, pierworodnego Ismaela (Rdz 25,13), syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Hagar, Egipcjanka, niewolnica Sary, żony Abrahama, z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 25,12) "Ada urodziła Ezawowi Elifaza, a Abasemata urodziła Reuela" Czyli Ada, córka Elona z
plemienia Chetyty, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama, urodziła Ezawowi, synowi Izaaka, potomka Abrahama, z jednego rodu Sema, Elifaza potomka z dwóch rodów Chama i Sema, a Basameta, córka Ismaela, siostra Nebajota, syna Ismaela, z dwóch rodów Sema i Chama urodziła Reula, potomka z dwóch rodów Sema i Chama "Oholibama zaś urodziła Jeusza, Jalama i Koracha. Oni byli synami Ezawa, którzy mu się urodzili w ziemi kanaanejskiej" Czyli Oholibama, córka Any, syna Sybeona z plemienia Chiwity, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama, zaś urodziła potomków z dwóch rodów Chama i Sema. Oni byli potomkami z dwóch rodów Chama i Sema, synami Ezawa, syna Izaaka, potomka Abrahama, z jednego rodu Sema, którzy Ezawowi się urodzili w ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 36,1-5)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 36,6-11

"Potem Ezaw (brat bliźniak Jakuba z jednego rodu Sema) zabrał żony swoje (z dwóch rodów Chama i Sema) i synów swoich, i córki swoje (potomków z dwóch rodów Chama i Sema), i wszystkich domowników swoich, i stada swoje, i wszystko bydło swoje, i całe mienie swoje, które nabył w ziemi kanaanejskiej (przeklętych potomków Kanaana, syna Chama), i udał się do kraju Seir (i zamieszkał na pogórzu Seir), z dala od Jakuba, brata swego (z jednego rodu Sema)" "Majątek ich bowiem był tak wielki, że nie mogli mieszkać razem, ziemia zaś, w której przebywali, nie mogła ich pomieścić z powodu dobytku, który posiadali" Czyli majątek Ezawa i Jakuba bowiem był tak wielki, jak Abrahama i Lota, bratanka Abrahama, że nie mogli mieszkać razem (Rdz 13,6), ziemia zaś przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25), nie mogła ich pomieścić, braci bliźniaków z jednego rodu Sema, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali, nie mogli mieszkać razem Ezaw i Jakub bracia bliźniacy z jednego rodu Sema, jak Abraham i Lot z jednego rodu Sema, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali, nie mogli mieszkać razem (Rdz 12,5) "Ezaw zamieszkał na pogórzu Seir. Ezaw to Edom" Czyli Ezaw brat bliźniak Jakuba z jednego rodu Sema, zamieszkał na pogórzu Seir, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali nie mogli mieszkać razem Ezaw i Jakub bracia bliźniacy z jednego rodu Sema. Ezaw brat bliźniak Jakuba, to Edom - czerwony, jak góry Seir, na pogórzu których zamieszkał "Oto wykaz rodów Ezawa, praojca Edomitów na pogórzu Seir" Czyli oto wykaz rodów synów Ezawa, podzielonych w rodzie i plemieniu Ezawa, praojca Edomitów - czerwony na pogórzu Seir, na którym zamieszkał "Takie są imiona synów Ezawa: Elifaz, syn Ady, żony Ezawa, Reuel, syn Basematy, żony Ezawa" Czyli takie są imiona synów Ezawa, podzielonych w rodzie i plemieniu Ezawa: Elifaz z dwóch rodów Chama i Sema, syn Ady z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema, Reuel z dwóch rodów Sema i Chama, syn Basematy z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A synami Elifaza byli: Teman, Omar, Sefo, Gatam i Kenaz (z dwóch rodów Chama i Sema, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Elifaza)" (Rdz 36,6-11)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 36,12-15

"A Timna była nałożnicą Elifaza, syna Ezawa, i urodziła Elifazowi Amaleka. To są potomkowie Ady, żony Ezawa" Czyli a Timna, z jednego rodu Chama (Rdz 36,22) była nałożnicą Elifaza, pierworodnego syna Ezawa, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa, i urodziła Elifazowi Amaleka potomka z dwóch rodów Chama i Sema. To są potomkowie Ady, z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Reuela: Nachat i Zerach, Szamma i Mizza. Byli to potomkowie Basematy, żony Ezawa" Czyli oto synowie Reuela, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa: Nacht i Zerach, Szamma i Mizza, bracia bliźniacy, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Reuela. Byli to potomkowie Basematy, z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Oholibamy, córki Any, syna Sybeona, żony Ezawa. Urodziła ona Ezawowi Jeusza, Jalama i Koracha" Czyli a oto synowie Oholibamy, córki Any, syna Sybeona z plemienia Chiwwity, syna Kanaana, z przeklętego rodu Chama (Rdz 9,25), żony Ezawa z jednego rodu Sema. Urodziła Oholibama z jednego rodu Chama, Ezawowi z jednego rodu Sema, Jeusza, Jalama i Koracha, potomków z dwóch rodów Chama i Sema, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Ezawa "Oto naczelnicy rodów spośród potomków Ezawa, czyli synowie Elifaza, pierworodnego Ezawa: naczelnik Teman, naczelnik Omar, naczelnik Sefo, naczelnik Kenaz" Czyli oto naczelnicy rodów według ich imion spośród podzielonych w rodzie i plemieniu potomków Ezawa, z dwóch rodów Chama i Sema, czyli synowie Elifaza, pierworodnego syna Ezawa, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa: naczelnik rodu Teman, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Omar, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Sefo, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Kenaz, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,12-15)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 36,16-19

"Naczelnik Korach, naczelnik Gatam, naczelnik Amalek. To są naczelnicy rodów od Elifaza w ziemi edomskiej, potomkowie Ady" Czyli naczelnik rodu Korach, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Gatam, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Amalek, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodów w plemionach ich według imion ich, od Elifaza, syna Ezawa w ziemi edomskiej - czerwony, potomkowie Ady z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Reuela, syna Ezawa: naczelnik Nacht, naczelnik Zerach, naczelnik Szamma, naczelnik Mizza. To są naczelnicy rodów od Reuela w ziemi edomskiej, potomkowie Basematy, żony Ezawa" Czyli a oto synowie Reuela, syna Ezawa, bracia bliźniacy podzieleni w rodzie i plemieniu Reuela, syna Ezawa: naczelnik rodu Nacht podzielony w rodzie i plemieniu Reuela który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Zerach, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Szamma, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Mizza, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodów w plemionach ich według imion ich, od Reuela, syna Ezawa w ziemi edomskiej - czerwony, potomkowie Basematy z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Oholibamy, żony Ezawa: naczelnik Jeusz, naczelnik Jalam, naczelnik Korach. To są naczelnicy rodów, potomkowie Oholibamy, córki Any, żony Ezawa" Czyli a oto synowie Oholibamy, żony Ezawa: naczelnik rodu Jeusz, naczelnik rodu Jalam, naczelnik rodu Korach, podzieleni w rodzie i plemieniu Ezawa, zrodzili plemiona według ich imion. To są naczelnicy rodów w plemionach ich, potomkowie Oholibamy, córki Any z plemienia Chiwwity z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema. "To są synowie Ezawa i to są ich naczelnicy: To jest Edom" Czyli to są synowie Ezawa i potomkowie synów Ezawa podzieleni w rodzie i plemieniu według imion ich i to są ich naczelnicy rodów w plemionach ich, zrodzonych według imion ich. To jest Edom, potomkowie czerwonego (Rdz 36,16-19)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 36,20-24

"A oto synowie Seira, Choryty, tubylców tego kraju: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana" Czyli a oto synowie Seira z rodu i plemienia Chorytów, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), tubylców kraju Seir: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "Diszon, Eser i Diszan: to są naczelnicy Chorytów, synów Seira w ziemi edomskiej" Czyli Diszon, Eser i Diszan, to są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion w ziemi edomskiej - czerwony "Synami Lotana byli: Chori i Hemam, a siostrą Lotana była Timna" Czyli synami Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów byli: Chori i Hemam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Lotana, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. A siostrą Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów była Timna, nałożnica Elifaza, syna Ezawa, która urodziła Elifazowi Amaleka, potomka z dwóch rodów Chama i Sema, który się podzielił w rodzie i plemieniu Elifaza, syna Ezawa, zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,12) "A oto synowie Szobala: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam" Czyli a oto synowie Szobala, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Szobala, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "A oto synowie Sybeona: Aja i Ana; to jest ten Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego" Czyli a oto Synowie Sybeona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Aja, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia, i Ana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego (Rdz 36,20-24)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 36,25-30

"A oto dzieci Any: Diszon i Oholibama, córka Any" Czyli a oto dzieci Any, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Diszon, który się podzielił w rodzie i plemieniu Any, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Diszona, którego siostrą była Oholibama, córka Any, syna Seira Choryty "A oto synowie Diszona: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran" Czyli a oto synowie Diszona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszona, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. "A oto synowie Esera: Bilhan, Zaawan i Akan" Czyli oto synowie Esera, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Bilhan, Zzawan i Akan, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Esera, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "Oto synowie Diszana: Us i Aran" Czyli oto synowie Diszana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Us i Aran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszana, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "A oto naczelnicy Chorytów: naczelnik Lotan, naczelnik Szobal, naczelnik Sybeon, naczelnik Ana" Czyli a oto naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), którzy się podzielili w rodzie i w plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion: naczelnik Lotan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Szobal rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Sybeon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Ana rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia "Naczelnik Diszon, naczelnik Eser, naczelnik Diszan. To są naczelnicy Chorytów według ich okręgów w kraju Seir" Czyli naczelnik Diszon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Eser rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Diszan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion i według ich okręgów zamieszkania w kraju Seir (Rdz 36,25-30)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 36,31-33

"A oto królowie, którzy panowali w ziemi edomskiej, zanim nad synami Izraela zapanował król" Czyli a oto królowie, którzy panowali nad podzielonymi w rodzie i plemieniu potomkami Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, którzy zrodzili plemiona według ich imion w ziemi edomskiej - czerwony. Zanim nad potomkami synów Izraela - zwycięzca, z jednego rodu Sema, zapanował król (Dz.13,21) Gdy przebywali w niewoli plemienia potomków Chawili podzielonego w rodzie i plemieniu Kusza syna Chama (Rdz 10,6-7; 2,11-12), która trwała czterysta lat (Rdz 15,13), z przygotowaniem do wyjścia potomków synów Izraela z niewoli plemienia potomków Chawili, które trwało trzydzieści lat (Wyj. 3,11) Pobyt potomków synów Izraela w niewoli plemienia Chawili trwał czterysta trzydzieści lat (Wyj.12,40-41), pobyt na pustyni czterdzieści lat (Pwt 8,4; Dz. 7,36)Przydział ziemi kananejskiej potomkom synów Izraela, trwał siedem lat (Lb 33,3; 10,11-13; Pwt 1,19-21; Lb 13,3; Pwt 2,14; Joz. 14,7; 10), jak stworzenie uniwersum przez Boga Wszechmogącego w sześć dni i siódmego dnia odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3) I czas sędziów, który trwał około czterystu pięćdziesięciu lat (Dz. 13,20) do zażądania przez potomków synów Izraela króla, by panował nad nimi (1 Sam. 8,6-22) "W Edomie był królem Bela, syn Beora, a gród jego nazywał się Dinhaba" Czyli w podzielonym rodzie i plemieniu potomków Ezawa - Edom, z dwóch rodów Sema i Chama był królem Bela - piękny, syn Beora, potomek Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, który panował nad podzielonymi w rodzie i plemieniu potomkami Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama. A warowny gród jego nazywał się Dinhaba według miejsca, w którym została zbudowana siedziba króla. "Gdy Bela umarł, panował po nim Jobab, syn Zeracha z Bosry" Czyli gdy Beli zakończyła się destrukcja, panował po nim nad potomkami Ezawa Jobab, syn Zeracha z Bosry, miasta na wschodnim pogórzu Seir. Jobab, syn Zeracha, naczelnika rodu podzielonego w rodzie i plemieniu Reuela, syna Ezawa, który zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,31-33)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 37,1-4

"A Jakub mieszkał w ziemi, gdzie ojciec jego był gościem, w ziemi kanaanejskiej" Czyli a Jakub mieszkał w ziemi, ojców swoich Abrahama I Izaaka, gdzie Izaak ojciec Jakuba był gościem, w ziemi kaanejskiej przeklętych potomków Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25)"A oto dzieje rodu Jakuba: Gdy Józef (syn Racheli) miał siedemnaście lat i był jeszcze chłopcem, pasł trzodę z braćmi swymi, synami Bilhy (służącej Racheli) i z synami Zylpy (służącej Lei) żony ojca swego, (które dały Jakubowi Rachela i Lea, żony Jakuba, by miały dzieci z Bilhy i Zylpy służących swoich, Genesis 30) I doniósł Józef ojcu (swemu) ojcu ich, co o nich (synach Bilhy służącej Racheli i synach Zylpy służącej Lei), mówiono złego "A Izrael kochał Józefa najbardziej ze wszystkich synów swoich, ponieważ urodził mu się na starość. Sprawił mu też długą szatę z rękawami" Czyli a Izrael - zwycięzca kochał Józefa, który miał dar bycia kochanym najbardziej ze wszystkich synów Jakuba, ponieważ Józef urodził się Jakubowi i Racheli na starość. Jak Izaak ojciec Jakuba, który urodził się Abrahamowi i Sarze na starość (Rdz 21,2) Sprawił Jakub Józefowi też długą szatę z rękawami, by wewnętrzny dar bycia kochanym najbardziej ze wszystkich synów Jakuba, uzewnętrznić kompleksowo, sprawioną długą szatą z rękawami "Bracia jego widzieli, że ojciec kocha go więcej niż wszystkich jego braci, nienawidzili go więc i nie umieli się zdobyć na dobre słowo dla niego" Czyli bracia Józefa widzieli, że ojciec kocha Józefa młodszego brata ich więcej niż wszystkich jego braci, ponieważ Józef urodził się Jakubowi na starość, nienawidzili Józefa młodszego brata ich, że ojciec kocha go więcej niż wszystkich braci Józefa, i przez nienawiść nie umieli się zdobyć, by powiedzieć dobre słowo młodszemu bratu ich. (Rdz 37,1-4)
verita da scrivere
Użytkownicy
Posty: 263
Rejestracja: 18 maja 2019, o 10:19

Post autor: verita da scrivere »

Księga Rodzaju 37,5-9

"Pewnego razu miał Józef sen i opowiedział go bracią swoim, oni zaś jeszcze bardziej go znienawidzili" Czyli pewnego razu miał Józef sen, stan mózgu do percepcji w czasoprzestrzeń, w której umieścił Bóg Wszechmogący myślą twórczą trójwymiarowe obrazy symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych, i opowiedział sen, który miał bracią swoim, oni zaś jeszcze bardziej Józefa znienawidzili za sen, który opowiedział bracią swoim "Powiedział im bowiem: Słuchajcie, proszę, tego snu, który mi się śnił: " Czyli powiedział bracią swoim bowiem słowa - nośniki mowy: Słuchajcie - nośników mowy słów, proszę, tego snu, który mi się śnił, percepcji trójwymiarowego obrazu symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych: "Oto wiązaliśmy snopy na polu; wtem snop mój podniósł się i stanął, a wasze snopy otoczyły go i pokłoniły się mojemu snopowi" Czyli oto wiązaliśmy snopy na polu, czynność którą wykonywał Józef z braćmi swoimi na polu; wtem snop mój podniósł się i stanął, nie będzie wykonywał Józef czynności, którą wykonywał z braćmi swoimi, a wasze snopy, bracia Józefa otoczyły go, Józefa i pokłoniły się mojemu snopowi, i pokłoniły się Józefowi bracia jego za czynność, którą będzie w przyszłości wykonywał Józef "Rzekli do niego bracia: Czy chciałbyś naprawdę królować nad nami ? Czy chciałbyś naprawdę nami rządzić ? I jeszcze bardziej znienawidzili go z powodu snów i słów jego"Czyli rzekli: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów braci jego do Józefa: Czy chciałbyś naprawdę królować nad nami ? Czy chciałby Józef naprawdę za wykonywaną czynność, za którą pokłoniły się Józefowi bracia jego, królować nad braćmi swoimi ? Czy chciałbyś naprawdę nami rządzić ? Czy chciałby Józef naprawdę za wykonywaną czynność, za którą pokłoniły się Józefowi bracia jego, braćmi swoimi rządzić ? I jeszcze bardziej znienawidzili Józefa z powodu snów, percepcji trójwymiarowych obrazów symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych, i słów - nośników mowy Józefa "Potem miał jeszcze inny sen i opowiedział go bracią swoim. Powiedział: Miałem znowu sen: oto słońce, księżyc i jedenaście gwiazd kłaniało mi się" Czyli potem miał Józef jeszcze inny sen, inną percepcję trójwymiarowego obrazu symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych i opowiedział sen bracią swoim: Powiedział do nich: Miałem znowu sen: oto słońce, księżyc,oto ojciec i matka i jedenaście gwiazd, bracia Józefa kłaniało Józefowi się za czynność, którą będzie w przyszłości wykonywał Józef (Rdz 37,5-9)
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post