Powód czerwonych oczu

Choroby, schorzenia i leczenie oczu.
krzysiek1993
Użytkownicy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sty 2016, o 19:20

Powód czerwonych oczu

Post autor: krzysiek1993 »

Witam. Mam 22 lata. Problem mój polega na tym, że mam wiecznie czerwony oczy w mniejszym bądź większym stopniu. Czasem sie zdarza, że budzę się i jedno oko mam całe czerwone w żyłkach( nie wylew), posklejane jakąś wydzieliną. Mocno przekrwione oko mnie dopada raz na pare miesięcy, ostatnio 3-4 razy mnie dopadło w przeciągu 2-3 tygodni, lecz tak jak napisałem to nie jest jedyny problem bo od 12-13 roku życia zrobiły mi sie lekko przekrwione oczy (głownie wewnętrzne kącika oka). Byłem u okulisty państwowo przepisywał mi po kolei wszystkie krople nawilżające czy tez sztuczne łzy (6-7 rodzai), oczywiście nic nie pomogło, wiec wysłał mnie na badania alergiczne, pokazały, że nie jestem alergikiem. Po testach alergicznych, kiedy udałem się do lekarza stwierdził, że taki mój urok... Niestety nie jestem lekarzem ale nawet ja to wiem, że coś musi być nie tak. Poza względem wizualnym (czerwony oczy, popuchnięte powieki z lekko też czerwonymi brzegami powiek daje efekt jakbym chodził po 0.7l wódki czy po jakiś narkotykach, lecz prawda jest taka, narkotyków nigdy nie zażywałem a alkohol raz na miesiac z kumplami 4 piwka..) występują też inne objawy ( objawy suchego oka tzn: czesty jak nie wieczny dyskomfort w oku, jasne światła w hipermarketach jakiegoś oczopląsu dostaje, przy włączonych klimatyzacjach też jest tragedia, swedzenie oka, czasem łzawienie oka zwłaszcza na wietrze itp.) Po dłuższej przerwie nie dawało mi to spokoju, udałem się prywatnie do okulisty wyszukanego w internecie jednego z lepszych w Warszawie/Polsce. Po spojrzeniu w oko od razu stwierdził, że mam problemy z gruczołami meiboma( odpowiadający za nawilżanie oka) faktycznie na brzegach powiek zbierają mi się takie miniaturowe pęcherzyki. Przepisał mi: oxycort A, thealoz duo gel, blephasol i sól fizjologiczna. Stosowałem leczenie ze