Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął kolejne postępowania wobec producentów suplementów diety naruszających przepisy dotyczące reklamy. Tym razem na celowniku UOKiK znalazły się żelki dla dzieci i środek na odchudzanie.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stale monitoruje reklamy suplementów diety. Zdaniem UOKiK konsument nie jest właściwie poinformowany o tym, że reklamowany produkt jest suplementem – np. w reklamach telewizyjnych słowo „suplement” pojawia się przez bardzo krótki czas i jest napisane małą czcionką. Wątpliwości Urzędu budzi też przypisywanie tym produktom właściwości, które posiadają leki. Reklamy często sugerują szybką poprawę zdrowia czy zrzucenie wagi, wykorzystując autorytet farmaceuty czy pedagoga szkolnego.
Kolejne postępowania przeciwko producentom suplementów cd...politykazdrowotna.com
Reklama żelków dla dzieci pod obstrzałem UOKiK
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
-
NIL wygrywa w sporze z UOKiK
autor: admin. med. » 5 kwie 2016, o 09:05 » w Co ciekawego w świecie służby zdrowia - 0 Odpowiedzi
- 1081 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin. med.
5 kwie 2016, o 09:05
-
-
-
UOKiK: kara 145 tys. zł za wprowadzanie w błąd
autor: admin. med. » 22 kwie 2016, o 09:23 » w Co ciekawego w świecie służby zdrowia - 0 Odpowiedzi
- 1043 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin. med.
22 kwie 2016, o 09:23
-
-
-
UOKiK: wizerunek farmaceuty w reklamie? Jest kara
autor: Asystentka » 20 kwie 2017, o 10:10 » w Smutno i śmieszne, w służbie zdrowia - 0 Odpowiedzi
- 846 Odsłony
-
Ostatni post autor: Asystentka
20 kwie 2017, o 10:10
-
-
-
GIS i UOKiK za nadzorem firm cateringowych zaopatrujących szpitale
autor: admin. med. » 22 sty 2016, o 11:33 » w Co ciekawego w świecie służby zdrowia - 0 Odpowiedzi
- 973 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin. med.
22 sty 2016, o 11:33
-
-
-
Reklama farmaceutyków?
autor: admin. med. » 11 lut 2016, o 10:11 » w Co ciekawego w świecie służby zdrowia - 0 Odpowiedzi
- 954 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin. med.
11 lut 2016, o 10:11
-