Terapia dysleksji. Koordynacja wzrokowo-ruchowa Ćwiczenia i
: 25 lip 2016, o 07:57
Terapia dysleksji. Koordynacja wzrokowo-ruchowa Ćwiczenia i karty pracy do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Zeszyt zawiera ćwiczenia i karty pracy z zakresu szeroko rozumianej koordynacji wzrokowo-ruchowej, uwzględnia także procesy przetwarzania sensorycznego, czyli terapię SI.
Przejrzystość oraz wysoki poziom merytoryczny zamieszczonego materiału sprawiają, że pozycja stanowi doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń koordynacji wzrokowo-ruchowej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z dysleksją rozwojową.
Zeszyt świetnie nadaje się do pracy z uczniem na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Uzupełnieniem jest: „Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Ćwiczenia i karty pracy do samodzielnej pracy w domu”.
W książce:
karty pracy
ćwiczenia
Irena Sosin - psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, socjoterapeuta, psychoedukator, specjalista w zakresie diagnozy i terapii psychopedagogicznej, wieloletnia praktyka kliniczna. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, kierownik Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej CWRO, przewodnicząca Warszawskiego Oddziału nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji.
Zeszyt zawiera ćwiczenia i karty pracy z zakresu szeroko rozumianej koordynacji wzrokowo-ruchowej, uwzględnia także procesy przetwarzania sensorycznego, czyli terapię SI.
Przejrzystość oraz wysoki poziom merytoryczny zamieszczonego materiału sprawiają, że pozycja stanowi doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń koordynacji wzrokowo-ruchowej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z dysleksją rozwojową.
Zeszyt świetnie nadaje się do pracy z uczniem na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Uzupełnieniem jest: „Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Ćwiczenia i karty pracy do samodzielnej pracy w domu”.
W książce:
karty pracy
ćwiczenia
Irena Sosin - psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, socjoterapeuta, psychoedukator, specjalista w zakresie diagnozy i terapii psychopedagogicznej, wieloletnia praktyka kliniczna. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, kierownik Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej CWRO, przewodnicząca Warszawskiego Oddziału nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji.