Strona 1 z 1

Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze

: 28 gru 2016, o 19:28
autor: admin. med.
·wiedza z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się ·najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania ·praktyczne implikacje opisywanych idei ·analiza problemów nauczania na początku XXI wieku ·wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania ·atrakcyjna i komunikatywna forma prezentowanych treści uwzględnia najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników Podręcznik przeznaczony dla: ·studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich ·studentów psychologii ·studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego ·nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców