Reklamy suplementów diety muszą być rzetelne
: 14 sty 2016, o 12:23
Spotkanie w UOKiK: reklamy suplementów diety muszą być rzetelne
Zwiększenie rzetelności reklam suplementów diety, potrzeba większej edukacji konsumentów i sprzedawców oraz walka z szarą strefą - to główne wnioski ze spotkania poświęconego suplementom diety, w którym wzięło udział 18 instytucji publicznych i stowarzyszeń branżowych.
Spotkanie, które odbyło się 13 stycznia w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, poświęcone było problematyce suplementów diety.
Działania te są kontynuacją akcji zainicjowanej przez UOKiK w ramach sieci na rzecz ochrony konsumentów dotyczącej suplementów diety, m.in. reklam.
Uczestnicy spotkania wskazywali m.in. na kwestię samoregulacji branży w zakresie zwiększania rzetelności reklam suplementów diety, a także edukacji konsumentów i sprzedawców. Spotkania będą odbywały się raz na kwartał.
Zwiększenie rzetelności reklam suplementów diety, potrzeba większej edukacji konsumentów i sprzedawców oraz walka z szarą strefą - to główne wnioski ze spotkania poświęconego suplementom diety, w którym wzięło udział 18 instytucji publicznych i stowarzyszeń branżowych.
Spotkanie, które odbyło się 13 stycznia w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, poświęcone było problematyce suplementów diety.
Działania te są kontynuacją akcji zainicjowanej przez UOKiK w ramach sieci na rzecz ochrony konsumentów dotyczącej suplementów diety, m.in. reklam.
Uczestnicy spotkania wskazywali m.in. na kwestię samoregulacji branży w zakresie zwiększania rzetelności reklam suplementów diety, a także edukacji konsumentów i sprzedawców. Spotkania będą odbywały się raz na kwartał.